Проекти членів УАДО

EMPOWERED: ПОКРАЩЕННЯ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З МЕТОЮ ПОСИЛЕННЯ СТІЙКОСТІ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В УКРАЇНІ

Body

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) у партнерстві з Університетом Північної Кароліни Вілмінгтон (США) за підтримки державного департаменту США в Україні запрошують вас до проходження курсу підвищення кваліфікації EmpowerED з метою посилення в Україні стійкості освітнього середовища вчителів англійської мови середніх шкіл Київської області. Під час навчання вчителів зможуть вдосконалити навички та вміння змішаного навчання, отримати знання щодо інтеграції змісту і мови, а також опанувати особливості навчання з урахуванням травматичного досвіду учнів. Програма фінансується Державним департаментом США та виконується Університетом Північної Кароліни Вілмінгтон (UNCW) у партнерстві з Національним технічним університетом України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (КПІ ім. Ігоря Сікорського). Загальні цілі курсу: Ознайомити українських вчителів англійської мови середніх шкіл з методологією інтегрованого навчання змісту та мови (CLIL) з акцентом на STEM. Покращити знання українських вчителів середніх шкіл щодо впровадження моделей змішаного навчання. Навчити українських вчителів середніх шкіл впроваджувати стратегії викладання з урахуванням травматичного досвіду учнів та створювати відповідні плани уроків. Надати учасникам практичні знання щодо створення планів уроків та оцінювання відповідно до потреб учнів. Терміни проведення: – Січень-квітень 2024: онлайн-навчання. Учасники проходять самостійні модулі та відвідують семінари з тренерами у вихідні дні та/або в неробочий час. – Травень-червень 2024: розробка планів впровадження набутого досвіду. Учасники розробляють свої плани поширення передового досвіду, адаптованого до їхнього місцевого навчального контексту. – Липень-серпень 2024: надання відгуків. Тренери надають відгуки про плани уроків учасників щодо розповсюдження. – Вересень-грудень 2024: реалізація планів уроків. Учасники починають втілювати свої плани в життя та ділитися уроками, отриманими під час навчання, з іншими вчителями у своїх школах. – Січень 2025: міжнародна науково-практична конференція «EmpowerED. Enhancing English Education for Resilient Communities in Ukraine». Видача сертифікатів (108 годин). Міжнародна науково-практична конференція буде проведена на базі КПІ ім. Ігоря Сікорського і триватиме три дні. Під час конференції учасники зможуть поділитися своїми успіхами з тренерами та іншими учасниками. 

Вимоги до кандидатів: 

Щоб отримати право на участь у програмі EmpowerED, заявники повинні відповідати таким критеріям: 

– Бути громадянином і постійно проживати в Україні. 

– Бути вчителем англійської мови як іноземної середньої школи у м. Києві або Київській області. 

– Працювати в школі, яка постраждала від війни або обслуговує значну кількість внутрішньо переміщених учнів. 

– Володіти усною та письмовою англійською мовою на ріні В2 або вище. 

– Мати можливість розпочати курс в січні 2024 року та взяти на себе зобов’язання активно працювати протягом всього курсу. 

– Мати комп’ютер з доступом до Інтернету. 

Вимоги курсу до учасників: Програма курсу підвищення кваліфікації EmpowerED передбачає: 

– Проходження 4-місячного навчального онлайн-курсу із самостійними модулями та щотижневими інтерактивними семінарами. Необхідний час для онлайн-навчання становить 3-4 години на тиждень. 

– Розробку плану обміну передовим досвідом у своїх школах. 

– Обмін досвідом мінімум із 2-3 вчителями у своїх школах. 

– Очне відвідування міжнародної науково-практичної конференції в Національному технічному університеті України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» протягом трьох днів, з метою обміну досвідом та успішно впровадженим стратегіями з тренерами та іншими учасниками. 

– По закінченню курсу учасники отримують сертифікати підвищення кваліфікації на 108 годин. 

Процес відбору: 

Необхідно заповнити онлайн-заявку, де потрібно вказати вашу особисту інформацію, підтвердити право на участь, рівень освіти, досвід викладання, інформацію про школу тощо. Обовʼязково надати лист підтримки від директора вашої школи (можна українською). Якщо ви складали будь-які стандартизовані тести з англійської мови (TOEFL, IELTS, Duolingo тощо), вам наполегливо рекомендується завантажити свої результати (неофіційні результати приймаються). Дедлайн подачі заявки – 15 листопада 2023 року. Фіналісти будуть запрошені на співбесіду з організаторами програми в грудні. Детальнішу інформацію і заявку ви знайдете ТУТ

Українська
Категорія проекту

Європейський дослідницький простір як орієнтир розвитку педагогічної науки в Україні: інформаційний хаб Інституту педагогіки НАПН України

Body

Координатор проєкту - Олена Локшина, доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, завідувач відділу порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України

сайт проєкту

Звіт

1. Інформаційні бюлетені

 - Грудень 2022 

- Січень 2023

- Лютий 2023

- Березень 2023

 

2. Програма інформаційного заходу, фото (якщо офлайн) або скріншоти (якщо онлайн) і покликання на інформацію про проведення в соціальних мережах; 

3. Документ ВОРД з покликаннями на всі публікації, що поширювали інформацію про проект; 

4. Матеріал, опублікований у блозі Європейської асоціації дослідників освіти. 

5. Звіт про реалізацію проєкту (текстова і фінансова частини). 

6. Публікація в ході реалізації проєкту на сайт УАДО (українською і англійською мовами з відповідними зображеннями / фото).

Українська
Категорія проекту

Displaced Universities Road Map

Body

Team of the project

Project Lead:

Mariia Vitrukh (MPhil, University of Cambridge, UK)

 Project Manager:

 Olga Mun (Research Trainee, University of Cambridge, UK)

Project Advisor:

Anna Kutkina (PhD candidate, Comparative Politics researcher of the University of Helsinki/ Aleksanteri Institute, Helsinki, Finland)

Our partners

Coordination Center of DUs

Information support is provided by NGO, UERA (Ukrainian Educational Research Association)

Financial support is provided by the United States Department of State grant for the US-programmes alumni

Please contact us:

roadmapdu@gmail.com

Project Description:

 

Since 2014, when a military conflict broke out in eastern Ukraine (Donetsk and Luhansk regions), many higher education and research institutions from the conflict zone have been relocated to other regions of Ukraine. The Ministry of Education and Science has evacuated 16 universities and 10 research institutes and the future of these institutions remains unclear.

This exploratory project is aimed at identifying the needs of Ukrainian universities relocated from eastern Ukraine, developing a Road Map for participating universities and preparing policy recommendations for the Ministry of Education and Science of Ukraine.

The project will start with a needs assessment component. A group of USG alumni will then contribute to developing a Road Map in collaboration with participating universities. Workshops for 15 university administration and faculty members will address the following topics:

  • organizational priorities and capacity building;
  • resources mobilization,
  • fundraising,
  • project proposal writing,
  • grant management.

 All the information about the project will be available online. Expected outcome of the project is to ensure greater understanding among Ukrainian citizens of problems faced by Displaced Universities. Policy memo will be submitted to the Ministry of Education and Science and to international organizations.

7 April 2017 was held the final stage of the project Displaced Universities Road Map which was funded by the U.S. Embassy in Ukraine. Team of the project included Mariya Vitrukh (graduate student of the University of Cambridge and the council member of UERA), Olga Mun, (PhD researcher, University College London Institute of Education, Department of Education, Practice and Society, UK) and Anna Kutkina (PhD researcher/Doctoral candidate, University of Helsinki/Aleksanteri Institute, Finland).

The practical conference united 20 representatives of the Displaced Universities, most of them holding high administrative positions, representatives of the US Embassy, UNPLAG organisation, as well as independent experts and trainers. Participants benefitted from three trainings: Relationship building and principles of successful collaboration with donor organisations; Introduction of information technologies into the universities: distance learning, creating repository,  electronic documents; Trends in International Innovative and Traditional Finance of Higher Education.

Apart from the trainings and interesting discussions, there was also signed a contract allowing all DUs have free access to the unique UNPLAG program, which opens up new opportunities for DUs!

Within the framework of the conference, there was a presentation of the trailer and the booklet about the relocation of DUs.https://youtu.be/hm7FTKI73dM

Українська
Категорія проекту