Проекти УАДО

Будуємо мости, щоб зруйнувати стереотипи та упередження

Body

Мовне питання є гострою проблемою протягом досить тривалого часу, і це спричинило багато бурхливих та емоційних дискусій, тому ідея мостів та діалогу є дуже важливою, адже допоможе зупинитися не на каменях спотикання, а на конструктивних шляхах подолання суперечності.

Українська асоціація дослідників освіти виборола право на реалізацію проєкту “Будуємо мости, щоб зруйнувати стереотипи та упередження” за підтримки Центру Управління і Культури Європи університету Санкт-Галлена (Center for Governance and Culture in Europe University of St.Gallen) (Швейцарія).

Метою проєкту є поширення інформації про результати двох попередніх проєктів, реалізованих УАДО: «Сприяння міжкультурному діалогу щодо реформування освіти в Чернівецькій області» (02 травня – 31 листопада 2018 р., в межах програми "Просування реформ в регіони" за сприяння Європейського Союзу (http://ec.europa.eu/europeaid) та Міжнародного фонду «Відродження» (http://www.irf.ua), який реалізується Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій та "Європейською правдою"), "На освітніх перехрестях: науково обгрунтований діалог із національними меншинами у Чернівецькій та Закарпатській областях» (2019, Фінська підтримка української шкільної реформи). У двох попередніх проектах, що стосувалися мовного питання, міждисциплінарна група експертів провела 70 глибинних інтерв’ю, 6 фокус-груп та 4 круглих столи з представниками румунської меншини та українцями, які проживають на прикордонних територіях (учні старших класів, вчителі, директори, батьки, представники органів управління освітою). Також команда провела аналіз друкованих ЗМІ та соціальних мереж.

Як результат, УАДО має широку базу даних про людей та матеріали, що виражають позицію щодо меншин на прикордонних територіях з основним акцентом на мовній проблемі. Команда УАДО відзначила деякі думки, поширені серед прикордонної громади. Деякі з них: 

(1). Представники румунської меншини в Україні не говорять українською.

(2). Усі молоді представники румунської меншини не хочуть вивчати українську, оскільки пов’язують свої подальші життєві стратегії з роботою за кордоном.

(3). Мовний закон руйнує школи національних меншин.

(4). Неможливо однаково добре розмовляти українською (як державною мовою) та румунською (як рідною мовою).

Завдяки чинному проєкту УАДО зробила практичні кроки, які допомогли побудувати мости, щоб зруйнувати стереотипи та упередження та поширити результати попередніх досліджень серед спільноти. Поширення відбулося як серія чотирьох медіа-мостів, які зібрали представників прикордонних громад, які переважно були відібрані з бази даних респондентів проектів.

Відкрите обговорення транслювалося  Facebook та розміщене на Youtube, охоплюючи різні категорії населення та залучаючи їх до обговорення.

Кожен медіа-міст було присвячено обговоренню одного твердження. ПІсля кожного медіа-мосту пост-реліз було надісланий на різні радіоканали (українською та румунською мовами). 

Для кожного медіа-мосту команда підготувала інфографіку на основі результатів досліджень (інтерв’ю, фокус-груп та аналізу засобів масової інформації) та коротку презентацію двох виданих книг: «На освітніх перехрестях: діалог з національними меншинами в Чернівецькій та Закарпатській областях» (2020 ), «Соціокультурний дискурс щодо мови навчання національних меншин у Чернівецькій області» (2019).

Під час реалізації проєкту було охоплено широке коло зацікавлених осіб та пояснено науково обґрунтовані результати досліджень легко зрозумілою мовою.

Команда проєкту: доктор соціологічних наук, професор Світлана Щудло (м. Дрогобич), кандидат соціологічних наук, доцент Тетяна Медіна (м. Чернівці), кандидат політичних наук Марін Герман (м. Чернівці). Координатор проєкту – доктор педагогічних наук, професор Оксана Заболотна (м. Умань).

Звіт

Звітні матеріли за проєктом. Проєкт “Будуємо мости, щоб зруйнувати стереотипи та упередження” за підтримки Центру управління і культури Європи Університету Санкт-Галлена (Швейцарія) реалізований Українською асоціацією дослідників освіти у вересні-жовтні 2021 року.

У межах проєкту було проведено чотири медіамости:

Медіаміст 1. "Представники румунської меншини в Україні не говорять українською"

Відео медіамосту 1

Інфографіка з теми медіамосту 1

Пост-реліз українською мовою

Пост-реліз румунською мовою

Пост-реліз англійською мовою

Медіаміст 2. «Усі представники молоді з румунської меншини не хочуть вивчати українську мову, оскільки пов'язують свої подальші життєві стратегії з роботою за кордоном».

Відео медіамосту 2 

Інфографіка з теми медіамосту 2

Пост-реліз українською мовою

Пост-реліз румунською мовою

Пост-реліз англійською мовою

Медіаміст 3. Мовний закон руйнує школи національних меншин

Відео медіамосту 3 

Інфографіка з теми медіамосту 3

Пост-реліз українською мовою

Пост-реліз румунською мовою

Пост-реліз англійською мовою

Медіаміст 4

Відео медіамосту 4

Інфографіка з теми медіамосту 4

Пост-реліз українською мовою

Пост-реліз румунською мовою

Пост-реліз англійською мовою

 

Інформація про проєкт та його результати у ЗМІ

Публікація у газеті "Новий день" українською мовою

Публікація в газеті "Новий день" румунською мовою

Радіопередача на Українське радіо Буковина

 

Українська
Категорія проекту

Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи

Body

11

Згідно Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та The LEGO Foundation від 20.06.2019 року, з метою ефективної імплементації діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи державній установі «Український інститут розвитку освіти» (Карандій В.) доручено забезпечити реалізацію дослідження моніторингу якості початкової освіти «Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи» у закладах загальної середньої освіти. (Наказ № 202 від 16.02.2021)

Українська асоціація дослідників (співвиконавець, партнер у проведенні дослідження), Австралійська рада дослідників освіти (основний виконавець) разом із Lego Foundation International (грантодавець), Lego Foundation Ukraine (партнер у проведенні навчання) розпочали роботу над проєктом “Learning through play” (14 серпня 2020 – 31 липня 2021).

Метою такої співпраці є  проведення дослідження та підтримка навчання в Україні. Проєкт об’єднав соціологів, педагогів, філологів з таких міст України як Дніпро, Дрогобич, Київ, Запоріжжя, Ніжин, Полтава, Умань, Харків, Чернівці та ін. 

Окрім менеджерів проєкту (Оксана Заболотна, Світлана Щудло, Наталя Гут) над дослідженням працюють 

команда перекладачів (Людмила Загоруйко, Валентина Терещенко, Євген Плотніков);

інтерв’юерів дітей (Олена Мазко, Наталія Шеленкова, Наталя Мельник, Алла Демичева, Наталія Комих, Олеся Гудзенко, Марина Тесленко, Ольга Палеха, Наталія Власенко, Юлія Приймак, Олександра Сорокіна, Таісія Ратушна, Інна Пак, Павло Артьомов, Ляна Щербина); 

інтерв'юер вчителів і директорів Тетяна Медіна;

консультатнт з онлайн-навчання для вчителів Алла Красуля;

асистент із систематизації і завантаження матеріалів дослідження Єлизавета Панченко.

Серед основних завдань команди УАДО – участь у навчанні тренерів і вчителів, проведення інтерв’ю з директорами шкіл і вчителями, інтерв’ю з першокласниками, субтитрування відео з фрагментами уроків, систематизація і переклад даних тощо.

Інформація про проєкт

на сайті МОНУ https://mon.gov.ua/ua/news/mon-fond-lego-foundation-ta-avstralijska-rad…

на сайті "Освіторія" https://osvitoria.media/news/pochatkovu-shkolu-pereviryat-shhodo-vprova…

Українська
Категорія проекту

Коли наука - ЖІНКА (When Science is a Woman)

Body

Українська асоціація дослідників освіти разом з Познанським університетом імені Адама Міцкевича реалізовує проєкт "Коли наука - ЖІНКА" за підтримки Університету Дофіна (Daufine University).

Українську асоціацію дослідників освіти у проєкті представляють представниці університетів із різних регіонів України: Тетяна Медіна (Чернівці) , Людмила Загоруйко (Київ), Тетяна Лісова (Ніжин), Світлана Щудло (Дрогобич) і Оксана Заболотна (Умань). 

Однією з цілей проєкту є проведення порівняльного аналізу гендерного складу колективів фізичного, математичного та комп’ютерного факультетів у Польщі (на прикладі УАМ) та Україні (на прикладі ЧНУ). В основу обґрунтування проєкту лягло дослідження кількісного складу кафедр за 10 років, проведене українською стороною в Інституті фізико-технічних та комп’ютерних наук, а також на факультеті математики та інформатики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, та польською стороною – на аналогічних факультетах в Університеті імені Адама Міцкевича в Познані.

Проєкт «Коли наука – жінка» розрахований на один рік. Для його реалізації будуть використані соціологічні методи, зокрема аналіз документів (аналіз статистичної інформації), анкетування та метод глибинного інтерв’ю. Так, анкетування проводитиметься з усіма представниками зазначених вище факультетів в обох університетах. Розділи анкети будуть орієнтовані на вивчення особливостей наукової кар’єри жінок у STEM. За результатами анкетування чоловіків і жінок, які працюють на факультетах STEM, відбудеться формування додаткових гіпотез, які ляжуть в основу дослідження методом глибинного інтерв’ю. Метою другого етапу є визначення кар'єрних перешкод та передумов успішної кар'єри жінок та чоловіків в галузі науки. Ці інтерв’ю дадуть можливість визначити можливі гендерні особливості наукової кар’єри чоловіків і жінок.

У проєкті значну увагу приділено презентації результатів досліджень для академічної спільноти. Так, заплановано створення Лабораторій для жінок в обох університетах. Досвід показує, що проєкти, які закінчуються рекомендаціями для керівництва університету (ректора, деканів, керівників підрозділів), мають більшу ефективність і можливості для реалізації, ніж ті, які виконують тільки наукову складову. Ми сподіваємося, що ці рекомендації та висновки також зможуть зробити свій внесок у сприяння кар’єрному зростанню жінок в університетах. Це особливо актуально для України, де феміністська діяльність малорозвинена.

Отже, питання гендерної рівності є актуальним і сьогодні. Вважаємо, що висвітлення та спроба вирішення цих питань через реалізацію наукових проєктів сприятиме збільшенню доступу жінок і чоловіків, як всередині, так і за межами науково-дослідної установи, до результатів досліджень із гендерного аналізу та інновацій. Поширення прикладів закордонного досвіду із впровадження інновацій з урахуванням гендерних факторів, а також висвітлення негативних наслідків вертикальної гендерної сегрегації, особливо в галузі STEM, допоможе у просуванні жінок в кар’єрі та науці в українських університетах. Важливим також вважаємо створення осередків гендерної освіти на базі навчальних закладів у різних регіонах України. Вони стануть прикладом позитивних гендерних інновацій не лише для академічної спільноти, але й студентів, їх батьків та органів управління університетами.

Додаткова інформація про проєкт:

відео про проєкт

інформація на сайті УАМ

презентація проєкту на засіданні круглого столу в Чернівцях

відео про результати проєкту (Познань)

 

Українська
Категорія проекту

Сприяння міжкультурному діалогу щодо реформування освіти в Чернівецькій області

Body
1

Українська асоціація дослідників освіти розпочинає новий проект «Сприяння міжкультурному діалогу щодо реформування освіти в Чернівецькій області», право на реалізацію якого здобула в результаті конкурсного відбору. Термін реалізації проекту 02 травня 2018 - 31 листопада 2018 рр. Його мета - проведення емпірико-соціологічного та аналітичного дослідження  серед усіх зацікавлених сторін щодо реалізації ст. 7 Закону України «Про освіту»  та розробки рекомендацій щодо необхідних заходів реформування середньої освіти в Україні з урахуванням зауважень Венеціанської комісії. Керівник проекту - проф. С.Щудло.Проект здійснюється в межах програми "Просування реформ в регіони" за сприяння Європейського Союзу (http://ec.europa.eu/europeaid) та Міжнародного фонду «Відродження» (http://www.irf.ua), який реалізується Інститутом економічних досліджень та політичних консультацій та "Європейською правдою".

У межах проекту передбачено проведення соціологічного опитування методами глибинного інтерв'ю та формалізованого інтерв'ю з представниками влади, національно-культурних товариств, студентами, учнями та їхніми батьками, вчителями, а також проведення двох круглих столів, під час яких планується представлення та обговорення результатів, формування рекомендацій.

Партнерську підтримку УАДО у даному проекті надає Громадська організація «Інститут місцевого самоврядування» (керівник - доц. Сергій Яремчук, м.Чернівці).

Аналогічні проекти реалізуються у Закарпатській та Одеській областях. Зокрема реалізатором проекту в Одеській області є Південноукраїнське відділення Соціологічної асоціації України (керівник -- проф.Олена Лісеєнко), в якому Українська асоціація дослідників освіти є організацією-партнером.

Українська
Категорія проекту

Всеукраїнське опитування серед директорів та вчителів за методологією TALIS

Body

Українська асоціація дослідників освіти розпочала Всеукраїнське моніторингове опитування викладання і навчання (за методологією TALIS). Дослідницький проект реалізується впродовж 1 лютого - 31 серпня 2017 року серед директорів та вчителів загальноосвітніх навчальних закладів у межах проекту «Вчитель». Ініціатива УАДО підтримана Міністерством освіти і науки України, про що свідчить Лист МОН України «Про проведення моніторингового дослідження» № 1/9-64 від 07.02.2017.
Опитування здійснюється з використанням міжнародного інструментарію TALIS (хвиля 2013) (Teaching and Learning International Survey – Міжнародне опитування викладання та навчання). У дослідженні візьмуть участь 4000 вчителів та 200 директорів із 200 шкіл усіх регіонів України на основі репрезентативної вибірки.
Дослідження TALIS проводиться на міжнародному рівні з 2008 року Організацією економічного співробітництва та розвитку кожні п’ять років і охоплює щораз більше країн. Учасницями останньої дослідницької хвилі 2013 року були 34 країни.
Мета дослідження – виявленя та аналіз на основі надійних порівнюваних показників соціально-демографічних та професійних характеристик українських вчителів та навчального середовища шкіл.
Дослідницькими завданнями опитування є:
• виявлення соціально-демографіного та професійного профілю українських вчителів та директорів шкіл;
• аналіз шкільного лідерства, підходів до шкільного управління та адміністрування;
• вивчення рівня підготовки та професійного розвитку вчителів;
• вивчення форм і ефективності оцінювання діяльності вчителів;
• виявлення характеру шкільної культури;
• з’ясування методів та засобів викладання;
• аналіз цінностей та професійних уявлень вчительської спільноти,
• оцінка рівня самоефективності та задоволеності роботою вчителів та директорів шкіл тощо.
Слід зазначити, що Асоціація вела тривалу підготовчу роботу для реалізації цього проекту. Серед здійснених кроків - треніги з методології та методики проеведення TALIS для учасників Першої англомовної літньої школи УАДО у м.Львові (С.Щудло, Т.Лісова). УАДО отримала згоду Організації економічного співробітництва та розвитку на використання інструментарію TALIS (2013 р.) та переклала запитальники для вчителів та директорів шкіл українською мовою (перекла здійснила на замовлення УАДО Марія Вітрух, а адаптацію інструментарію - Світлана Щудло та Оксана Лісова). Проведено два вебінари для інтерв'єрів, які на волонтерських засадах долучилися до проведення пілотування інструментарію у різних регіонах країни продовж жовтня-грудня 2016 року.
Керівники проекту: проф. Світлана Щудло, проф. Оксана Заболотна, доц. Тетяна Лісова.

Звіт

31 серпня 2017 року УАДО успішно завершила Всеукраїнське моніторингове опитування директорів та вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо викладання та навчання (за методологією TALIS). Дослідження проводилося в межах проекту «Вчитель» та «Реформа освіти: оцінка якості в міжнародному контексті», який реалізує Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Міністерства освіти та науки України. За результатами опитування підготовлено аналітичний звіт, який передано для ознайомлення у МОН України. Планується проведення публічного представлення дослідницьких результатів . У дослідженні взяло участь 3600 вчителів та 201 директор з 201 школи, які репрезентують усі регіони України. УАДО висловлює щиру вдячність всім, без чиєї участі успішна реалізація проекту була б неможливою.
Результати дослідження, відповідно до політики ОЕСР, є відкритими та доступними. Запрошуємо до ознайомлення з результатами та використання їх у своїх дослідницьких проектах. При викристанні даних просимо дотримуватися міжнародних етичних норм вкористання наукових дослідницьких даних.
UKRAINIAN TEACHERS AND THE LEARNING ENVIRONMENT. The results of All-Ukrainian Monitoring Survey of Secondary School Teachers and Principals (by the TALIS methodology) (in Ukr)
https://drive.google.com/open?id=15atmQJZAynSllwshrcgJmM0nuNorba-J
UKRAINIAN TEACHERS AND THE LEARNING ENVIRONMENT. The results of All-Ukrainian Monitoring Survey of Secondary School Teachers and Principals (by the TALIS methodology). Executive Summary
https://drive.google.com/open?id=1KyI_Pr2j9BAtZkvoGgZnD3cRp6SuL_Mi (in Ukr)
https://drive.google.com/open?id=175gH5dpLjwhxFuHTBxLyQziDoR5GQMKQ (in Eng)
UKRAINIAN TEACHERS AND THE LEARNING ENVIRONMENT. MAIN RESULTS. (Round Table, Kyiv, 31_01_2018): https://drive.google.com/open?id=1GZCGuSHGPkBPYGZ9ocAdUk1l64C6GRi3
Access the full survey by TALIS methodology raw data (in SPSS):
TEACHERS_DATA: https://drive.google.com/open?id=1bzh6U7MnOaFSt_1CV1BsQndCuLX_WpWt
PRINCIPALS_DATA: https://drive.google.com/open?id=1sYulVLB25akZs9ij6hzr5Hb_e9aaSuEo
PRINCIPALS&TEACHERS_DATA: https://drive.google.com/open?id=1A4ktH72IJkJL6AlJRPgQED1EDKtgiTxv
Questionnaires (in ukr):
TEACHERS_Questionnaire: https://drive.google.com/open?id=1L6SHvqpMAGPzeLkp8Ksb9E-KXdnkd0sd
PRINCIPALS_Questionnaire: https://drive.google.com/open?id=1xliIBPd6FLvyiLmP4AQ8TFovzD_H73W9

Українська
Категорія проекту

Українські академічні діалоги освітян (УАДО)

Body

 

З ініціативи членів Української асоціації дослідників освіти (УАДО) започатковано Українські академічні діалоги освітян (УАДО). Це можливість неформального спілкування членів асоціації щодо питань, які їх турбують. Тематику діалогів пропонують члени асціації. Запрошуємо до співпраці.

УАДО 1. Як написати статтю у SCOPUS за три дні (спікер - Олег Ножовнік) 3.12.2020

УАДО 2. Корисні фішки для дистанційного навчання (спікер - Олег Ножовнік) 17.12.2020

Українська
Категорія проекту

"European Quality of Educational Research for Empowering Educators in Ukraine" за підтримки програми ERASMUS + (Jean Monnet)

Body

 Зображення видалено.Проект Української асоціації дослідників освіти увійшов до числа переможців конкурсного відбору за програмою ЕРАЗМУС+ ЖАН МОНЕ для асоціацій. Проект на тему "Європейська якість освітніх досліджень для розширення можливостей освітян в Україні" ("European Quality of Educational Research for Empowering Educators in Ukraine") успішно пройшов відбір з 1177 проектів і увійшов до 228 кращих, отримавши досить високу оцінку незалежних експертів Європейської комісії (76 балів зі 100 можливих). Критеріями оцінювання були релевантність проекту, якість команди, якість структури та змісту проекту, його імплементація, ступінь впливу та поширення результатів.

Одержаний Асоціацію грант реалізовуватиметься впродовж 2017-2020 років і спрямований на імплементацію європейських стандартів освітніх досліджень в українське дослідницьке середовище для розширення можливостей українських освітян. Усі заходи проекту будуть спрямовані на розвиток та розбудову Асоціації, зокрема організацію та проведення конференцій, сезонних шкіл, створення фахового журналу, продовження емпіричних дослідницьких проектів, зокрема TALIS, тощо.

Результати конкурсу: http://erasmusplus.org.ua/novyny/1583-12-proektiv-peremozhtsiv-konkursu…

Світлана Щудло та Оксана Заболотна взяли участь у вступній зустрічі та конференції для координаторів проектів ERASMUS + (Jean Monnet), що відбулася 27-28 листопада 2017 року у Брюсселі (https://ec.europa.eu/educat…/events/2017-jean-monnet-bico_fr).

З більш детальною інформацією про проект можна ознайомитися за адресою: https://drive.google.com/open?id=1gudheSH85MWbbqu-7B6eT-y43fARITqO

Першим масштабним публічним заходом в межах проекту є проведення Першої Зимової школи Української асоціації дослідників освіти "Європейські індикатори якості освітніх досліджень", яка організована спільно з Дрогобицьким державним педагогічним університетом імені Івана Франка і пройде в Дрогобичі -Трускавці з 28.01.2018 по 02.02.2018.

Звіт

28 січня – 02 лютого 2018 року в м. Трускавець пройшла І Зимова школа Української асоціації дослідників освіти (УАДО) «Європейські індикатори якості освітніх досліджень». Захід відбувся в рамках реалізації проекту Європейського Союзу Еразмус+ напряму Жан Моне «Європейські індикатори якості освітніх досліджень для розширення можливостей освітян в Україні» (№ 587032-EPP-1-2017-1-UA-EPPJMO-SUPPA). Організатори Школи: Українська асоціація дослідників освіти спільно з Дрогобицьким державним педагогічним університетом імені Івана Франка за фінансової підтримки Програми Еразмус+ Європейського Союзу
На урочистому відкритті Школи, яке відбулося у Дрогобицькому державному педагогічному університеті імені Івана Франка, учасників привітали президент УАДО професор ДДПУ імені Івана Франка Світлана Щудло, ректор ДДПУ імені Івана Франка професор Надія Скотна. Також учасникам Школи надійшли вітання від міського голови Дрогобича Тараса Кучми, Президента Національної академії педагогічних наук України академіка Василя Кременя, директора Національного Еразмус+ офісу в Україні Світлани Шитікової та команди НЕО.
Учасниками заходу стали 26 представників закладів вищої освіти та наукових установ різних регіонів України, а саме: Києва, Умані, Львова, Дрогобича, Кам’янець-Подільського, Маріуполя, Харкова, Чернігова, Кременчуга, Сум.
Під час заходу з презентаціями виступили експерти у галузі освіти, учасники міжнародних освітніх програм проф. Світлана Щудло (Дрогобич), проф. Оксана Заболотна (Умань), проф. Сергій Курбатов (Київ), проф. Олександр Длугопольський (Тернопіль), проф. Олена Ковальчук (Луцьк), доц. Ганна Корсун (Київ), доц. Наталя Горук (Львів), доц. Володимир Сацик (Київ), доц. Тетяна Лісова (Ніжин), доц. Людмила Загоруйко (Умань). Спеціальним гостем Зимової Школи став президент Міжнародного фонду освітніх досліджень, професор Варшавського університету Тарас Фініков,.
Спікери зосередили увагу на таких актуальних питаннях як: загальний огляд Європейських індикаторів якості освітніх досліджень; університетські рейтинги як механізм інтеграції української вищої освіти до Європейського простору вищої освіти; сучасні стандарти академічного письма; успішне написання грантових пропозицій; автономія та дослідження Європейських університетів; академічна доброчесність: найкращі практики університетів ЄС для українських закладів вищої освіти; якісні педагогічні дослідження: наративний підхід; емпіричні методи освітніх досліджень: уроки з проведення TALIS в Україні; огляд і структура баз даних міжнародних освітніх досліджень (TIMSS, PIRLS, ICCS, TEDS-M, ICILS, SITES, PISA, TALIS, PIAAC); міжнародні наукометричні бази даних як платформи для представлення наукових здобутків.
Під час заходів Школи учасники сформували ідеї та інтегрувалися в наукові групи для подальшої праці над підготовкою грантових заявок, написання наукових статей, формування науково-дослідних комітетів Української асоціації дослідників освіти.
Учасники Школи підтвердили готовність провести до 31 березня 2018 у своїх навчальних закладів, науковій інституції чи професійній спільноті тренінг (семінар) за результатами Школи з метою поширення одержаних знань та навичок.
Учасники мали і насичену культурну програму, зокрема ознайомилися з історичними пам’ятками міст Дрогобича та Трускавця, відвідали історичну пам’ятку ЮНЕСКО Церкву Св.Юра (Дрогобич, ХV ст), насолодилися музичною програмою заслуженого ансамблю «Джерело» ДДПУ імені Івана Франка.
Деталі про захід та презентації спікерів за посиланням: www.uera.org.ua
Відеозвіт Школи: https://drive.google.com/open?id=1Fo-2uvFq9Nu_s76febxDphK1OZPu11VT
Презентації тренінгів: https://drive.google.com/open?id=1lVyAsha0FOECfkLsQTL1GojWpDmKZKDx

Інформаційний лист для учасників за адресою: https://drive.google.com/open?id=1PYozoi4-nUF7Yz7g8t-6JxW-4Fmj0Dka
Анонс заходу за цією адресою: https://drive.google.com/open?id=1TjOSdkpxOZ01ASQMZ6y5Hjyl1u0iO6N3
З програмою заходу можна ознайомитись за адресою: https://drive.google.com/open?id=1GvZ4dU_YTDvkbYbaMuCaGFfVcBNo5b75
Про перебіг Школи будемо інформувати на наiій сторінці у ФБ, на кaналі Youtube та на сторінці сайту www.uera.org.ua

Українська
Категорія проекту

Підтримка реформування вищої освіти в Україні

Body

Українська асоціація дослідників освіти з червня 2016 року до червня 2017 року реалізовувала річний грантовий проект посольства США в Україні на тему "Підтримка реформування вищої освіти в Україні" (Enhancing Higher Education Reform in Ukraine). Мета проекту -  сприяння реформуванню вищої освіти в Україні шляхом підвищення рівня професіоналізму університетів в навчальній та науковій діяльності, залучення викладачів до обміну академічним досвідом, проведення емпіричних досліджень в освіті. 

У липні 2017 року успішно завершено проект, в межах якого проведено низку загальноукраїнських заходів, з якими можна ознайомитися за наведеними нижче лінками. Також подано звіт за проектом. 

УАДО дякує працівникам відділу преси, освіти, та культури  Посольства США Вірі Максимовій та Інні Здор за професійні поради, консультації та допомогу у супроводі реалізації проекту.

 

 

Українська
Категорія проекту